niedziela, 24 Listopad 2024,
imieniny obchodzą: Emma, Roman

Aktualności

A A A

Strona główna / Aktualności / "Księgowość – zamknięcie roku"

"Księgowość – zamknięcie roku"

data dodania: 2013-11-13 13:10:42

Centrum Inicjatyw Lokalnych zaprasza przedstawicieli III sektora na dwudniowe szkolenie pt.” Księgowość – zamknięcie roku” w ramach projektu „ Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych”. Tematyka będzie dotyczyła zagadnień związanych z tworzeniem sprawozdania finansowego, bilansu, rachunku wyników, CIT-8.


Szkolenie odbędzie się 04.12 - 05.12.2013 r. o godzinie 15.00 w siedzibie Towarzystwa Miłośników Ziemi Zawierciańskiej przy ulicy Piastowskiej 1 w Zawierciu (budynek MOK). Udział w szkoleniu jest bezpłatny.


Aby wziąć udział w szkoleniu należy wypełnić formularz zgłoszeniowy, dostępny w załączniku. Należy go przesłać na adres: szyszko@cil.org.pl
Formularz można także wysłać pocztą lub złożyć osobiście w biurze Centrum Inicjatyw Lokalnych przy ul. Senatorskiej 14, 42-400 w Zawierciu lub faksem na numer 32/ 670 20 14. Osoby, które zakwalifikują się do udziału w szkoleniu zostaną o tym poinformowane telefonicznie. Rekrutacja trwa do 30 listopada 2013 r. Szkolenie jest przewidziane dla 12 osób, przy czym organizacja może zgłosić do udziału maksymalnie dwóch uczestników.


Osoby zakwalifikowane proszone są o przygotowanie następujących informacji: NIP, Regon, kod PKD organizacji ( w przypadku gdy organizacja nie podpisywała jeszcze deklaracji uczestnictwa w projekcie) oraz o zabranie dowodu osobistego. Dane te będą niezbędne do prawidłowego wypełnienia deklaracji uczestnictwa.
 

Szkolenie organizowane jest w ramach projektu „ Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych”, współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Załączniki:
Wydawca:

Centrum Inicjatyw Lokalnych
42-400 Zawiercie, ul. Senatorska 14

Pomóż nam rozwijać serwis:
1%

Podaruj 1% podatku
KRS: 0000215720