wtorek, 26 Listopad 2024,
imieniny obchodzą: Leon, Leonard

Aktualności

A A A

Strona główna / Aktualności / Rozeznanie rynku 1/2010

Rozeznanie rynku 1/2010

data dodania: 2010-12-11 10:33:40

ROZEZNANIE RYNKU 1/2010

(dotyczy umowy zlecenia na księgową projektu )

z dnia 11 grudnia 2010

I. Przeprowadzający

Centrum Inicjatyw Lokalnych

Ul. Wierzbowa 16/18

42 – 400 Zawiercie

 

II. OPIS PRZEDMIOTU TOWARU LUB  USŁUGI

 

1. Rozeznanie przeprowadzanie jest na zasadach efektywnego zarządzania finansami zgodnie z punktem 3.14 sekcja 4 Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki

2. Rozeznanie rynku dotyczy kosztu zakupu usługi prowadzenia księgowości projektu realizowanego przez księgową zatrudnioną na umowę zlecenie w ramach projektu „Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych”  w okresie od 01.01.2011 do 31.12.2012.  Księgowa zatrudniona będzie na um. zlecenie na 360 godzin w trakcie trwania całej umowy

 

Wymagania:

- wymagane min. 1 rok doświadczenia w księgowaniu projektów finansowanych z POKL i min. 3 letnie doświadczenie w rachunkowości

- Zakres obowiązków: nadzór i realizacja finansowej części projektu „Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych”  w tym prowadzenie ewidencji finansowej projektu, przygotowanie dokumentów finansowych do sporządzenia wniosku o płatność.

- miejsce pracy - biuro projektu  „Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych”  tj,  nie dalej niż w promieniu 15 km od Zawiercia (na chwilę ogłaszania naboru nie zostało jeszcze wybrane).

- miesięczne obciążenie godzinowe pracą ok. 15 h.

 

III NABÓR

               

Osoby zainteresowane ofertą powinny przesłać swoją ofertę która powinna obejmować:

 

                - posiadać datę sporządzenia,

                - zawierać adres lub siedzibę oferenta, numer telefonu,

                - powinna być podpisana

                - zawierać cenę całkowitą usługi

                - zawierać CV  osoby składającej ofertę potwierdzające posiadane kwalifikacje

 

V. MIEJSCE ORAZ TERMIN SKŁADANIA OFERT

 

1. Oferta powinna być dostarczona osobiście lub drogą pocztową na adres  Dojazd 6  42 – 400 Zawiercie, w terminie do dnia 20 grudnia 2010 r.

2. Ocena ofert  zostanie  dokonana w dniu 20 grudnia 2010 a wybór najkorzystniejszej oferty zostanie przekazany telefonicznie oferentom.

3. Oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane.

4. Oferent może przed upływem terminu składania ofert zmienić lub wycofać swoją ofertę.

5. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od oferentów wyjaśnień dotyczących treści złożonych ofert.

6. Informacje o rozeznaniu rynku zamieszczono na stronie: www.zawiercianin.pl oraz w biurze i siedzibie zamawiającego.

 

VI. OCENA OFERT

               

Zamawiający dokona oceny ważnych ofert na podstawie następujących kryteriów:

               

1 - Cena 100%

               

VII. DODATKOWE INFORMACJE

 

1.    Dodatkowych informacji udziela Paweł Abucki, tel. 502 080 102 e-mail Abucki@cil.org.pl  

2. Rozeznania rynku realizowane jest w ramach projektu "Zawierciański Inkubator Organizacji Pozarządowych" współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

Wydawca:

Centrum Inicjatyw Lokalnych
42-400 Zawiercie, ul. Senatorska 14

Pomóż nam rozwijać serwis:
1%

Podaruj 1% podatku
KRS: 0000215720